Steinberg brengt Halion 5 en Cubase 7 Artist op de markt.

Alle nieuwtjes over DAW software updates en nieuwe VST speeltjes welke er op de markt zijn verschenen.

Plaats reactie
Ramon1973
Site Admin
Berichten: 25
Lid geworden op: 19-07-2013 21:48

Steinberg brengt Halion 5 en Cubase 7 Artist op de markt.

Bericht door Ramon1973 » 27-07-2013 22:25

Steinberg heeft na het onverwachte succes van de Artist 6 serie besloten 7 ook een Artist versie te geven.
Voor een klein prijsje (rond de 100 euro.)haal je de kracht van Cubase 7 in huis maar met minder instrumenten en effecten.
Deze kan je ook via andere bronnen alsnog aan toevoegen mocht je toch teveel missen.
Ik zelf hoop dat ze deze versie ook weer een 30 dagen probeer versie gaan aanbieden zodat ik kan bekijken of ik nu veel of weinig verschil ondervindt tussen 6 en 7.
Tja het verschil tussen de opvolgende versie van Cubase 7 is wel groot en misschien wel het overwegen waard.
Echter als je het alleen gebruikt om opname mee te maken en af en toe een kleine melodie lijn in te spelen is het Artist pakket ruim voldoende.

Niet alleen Cubase 7 is gelanceerd ook Cubasis wat ontwikkeld is voor de Ipad kan je vergelijken met de Artist versie voor de PC.

Ook Halion 4 is geupdated naar een 5 versie.
Met meer dan 2500 sounds waaronder een echt toonwiel orgel zijn inspirerend genoeg om tot nieuwe producties te komen.
Prijs is wel flink zo'n 349 euro.

Halion 2 Second Edition is ook opnieuw gestyled en heeft ook 2500 klanken onder de virtuele kap.
Je kan met deze plugin ook allerlei andere patches invoegen zoals Soundfont, WAV en uiteraard ook MP3 bestanden.
Hij is wat goedkoper dan de 5 versie maar is ook wat soberder uitgevoerd.
Prijs 249,- euro.

Groetjes:Ramon

Plaats reactie