Welkom PC muzikanten..

Voor welke doelgroep is dit forum opgezet en wat wel en niet mag.

Plaats reactie
Ramon1973
Site Admin
Berichten: 25
Lid geworden op: 19-07-2013 21:48

Welkom PC muzikanten..

Bericht door Ramon1973 » 24-07-2013 21:09

Hallo Beste lezer van dit bericht.

Hier een korte introductie waarom dit forum is opgezet.

Het forum is dus bedoelt voor mensen die hun PC centraal gebruiken als het gaat om maken/produceren van muziek, dit kan zijn met een MIDI klavier, Keyboard of Synthesizer.
Maar ook mensen die de PC gebruiken om bijvoorbeeld hun zang mee op te nemen en daar meer informatie over willen inwinnen zijn van harte welkom.
De mogelijkheden met het werken via een PC zijn bijna eindeloos en dus kan er heel veel over verteld en uitgelegd worden.
En met nieuwe vormen van de PC zoals de tablet/Ipads en multimedia telefoons met Android zal het muziek maken ook weer nieuwe ontwikkelingen doormaken.

Mijn hoop is dat het forum uitgroeit tot een gezellige gemeenschap waarbij men elkaar helpt en van elkaars muziek kan genieten.
Omdat ik het pas heb opgezet is het forum nog kaal maar doe mijn uiterste best snel nieuwe artikelen te plaatsen.
Ook zal je soms ineens worden opgeschrikt door reclame welke je gewoon kan wegklikken en blijft dan verder weg, als het leden aantal dat toestaat dan zal ik overwegen de reclame van het forum te doen verwijderen.

Ik heb besloten om het forum gesloten te houden en pas na registratie mensen volledige toegang te verschaffen omdat ik het wel overzichtelijk en netjes voor mijzelf maar ook voor nieuwe leden wilt houden.
Algemene berichten zijn voor iedereen te lezen om een idee te krijgen wat het forum precies inhoudt.

Met vriendelijke muzikale groet;

Ramon

Plaats reactie